Heeft u een vraag? Misschien staat hier onder het antwoord.

Wie zijn jullie precies?
Ziezoe is een handelsnaam van MouseTrade e-business, een onderneming die zich richt op e-commerce en events. Wat betreft de e-commerce zijn wij al enkele jaren actief op internet. Ziezoe bestaat sinds begin 2008, eerst via beurzen maar vanaf januari 2010 ook op internet. Met Ziezoe specialiseren we ons in de verkoop van merchandise van tal van bekende characters. U kunt vertrouwd bij ons kopen. Wij staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nr. 09118525.

Waar vind ik de Algemene- en Leveringsvoorwaarden?
Die kunt u hier vinden.

Het artikel dat ik wil bestellen wordt niet in de winkelwagen opgeslagen?
Waarschijnlijk heeft u uw cookies uitgeschakeld. Zorg dat uw browser cookies accepteert, zodat de gegevens bewaard kunnen worden.

Kan ik een BTW factuur krijgen bij mijn bestelling?
Via e-mail wordt er een orderbevestiging met BTW-specificatie verzonden. In de doos, bij uw bestelling, zit een pakbon zonder bedragen bijgesloten. Indien u een BTW-factuur wenst, kunt u dit kenbaar maken en sturen wij u de factuur.

Ik wil voor mijn school/bedrijf/instelling bestellen. Kan ik korting krijgen?
Voor dit soort organisaties hebben wij een aparte regeling, die zeer aantrekkelijk voor u kan uitpakken! Neemt u contact met ons op, dan sturen wij u de procedure.

Ik heb na het bestellen geen orderbevestiging ontvangen.
Direct na het plaatsen van uw bestelling wordt er door ons bestelsysteem automatisch een orderbevestiging aangemaakt en verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres. Het e-mailadres kunt u via uw accountgegevens op onze website controleren. Een aantal mailservers kunnen de orderbevestiging blokkeren, omdat zij deze als spam beschouwen. Indien u niet binnen één werkdag een orderbevestiging heeft ontvangen, contacteert u ons dan (a.u.b. naam, adres en besteldatum vermelden).

Kan ik via Paypal betalen?
Op dit moment is dit niet mogelijk. Wel met de meeste creditcards. Tevens bieden wij diverse andere betaalopties aan.

Wat voor verpakkingsmateriaal gebruiken jullie?
Al onze zendingen worden keurig verpakt in neutrale stevige dozen of enveloppen. Wij hergebruiken normaliter geen fabrikantverpakkingen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Momenteel is het bestellen via onze webwinkel enkel mogelijk voor in Nederland, België en Duitsland. Voor andere landen zijn de verzendtarieven op aanvraag, dit vanwege het feit dat de verzendkosten naar het buitenland sterk uiteenlopen. Geeft u a.u.b. aan wat u wilt bestellen en naar welk land het verzonden moet worden.

Ik heb betaald, maar nog geen pakketje ontvangen.
We proberen de bestelling zo spoedig mogelijk uit te leveren, normaliter binnen 1 werkdag na ontvangst van uw betaling; uitgezonderd grote en zware zendingen en zendingen naar het buitenland. Houd u rekening met het feit dat het via telebankieren doorgaans 1 tot 2 werkdagen kost voordat wij uw betaling op onze rekening hebben ontvangen. Handmatige overschrijvingen zullen nog langer duren. Mocht u na verloop van tijd alsnog niets hebben ontvangen, neemt u dan contact met op ons.

Ik wil een artikel ruilen / retour sturen
Dat kan binnen 14 dagen. Contacteer ons via het contactformulier op deze website. Binnen 2 werkdagen sturen we u een retournummer, waarna u de bestelling volgens onze voorwaarden kunt terugsturen. Klik hier voor meer informatie omtrent de retourprocedure.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja dit is mogelijk in ons magazijn in Weurt (bij Nijmegen). Binnen 1 werkdag ontvangt u een bevestiging dat uw bestelling klaarligt. Hierna kunt u deze binnen 8 dagen afhalen.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen / artikel is defect bij ontvangst.
Het is natuurlijk erg vervelend als uw bestelling niet in de juiste staat is aangekomen. U kunt u ons contacteren via het contactformulier op deze website. Binnen 2 werkdagen sturen we u een retournummer, waarna u de bestelling volgens onze voorwaarden kunt terugsturen. Om dit soort zaken te voorkomen, versturen wij alle bestellingen goed verpakt. Electronische producten worden voor zover mogelijk getest alvorens ze verzonden worden. Klik hier voor meer informatie omtrent de retourprocedure.

Ik heb een artikel gekocht wat later defect is gegaan.
Op al onze artikelen geven wij 6 maanden garantie, onder bepaalde voorwaarden. Valt het buiten deze termijn, neemt u dan contact op met de fabrikant van het artikel. Klik hier voor meer informatie over garantie.


* Speelgoed Stuntshop

*

Bekijk ook ons eenmalige speelgoed assortiment tegen stuntprijzen!

Meer info